Monday 26 March 2012

WANTED: Alpinisten met vrije tijd in de zomervakantie!

Ik ben op zoek naar alpinisten die me deze zomer kunnen vergezellen om samen beklimmingen te doen voor mijn project. (zie onderaan) Ik ben op zoek naar iemand met enige ervaring in beklimmingen tot niveau AD+/D en met ervaring in zowel sneeuw, ijs en rots. Ik heb een relatief klein buget, dus het plan is om zo weinig mogelijk kosten te doen. Ik zou de beklimmingen graag uitvoeren tussen 29 Juli en 18 Augustus.

Mijn project:

  • 11 zelfstandige beklimmingen waarvan:
    • 3 van min. niveau AD+ in sneeuw/ijs met een hoogteverschil van min. 300m
    • 3 van min. niveau AD+ in mixed terrein met een hoogteverschil van min. 300m
    • 5 van min. niveau PD in terrein naar keuze met een hoogteverschil van min. 200m
  • Alle beklimmingen moeten zelfstandig uitgevoerd worden en ofwel voorgeklommen of alternerend (ik verkies alternerend)
Portjenhorn vanaf de traverse van de Weismiess. Copyright: Bart Vaganée

No comments:

Post a Comment